Argent Mark Games wydaje Apocalypse World D. Vincenta Bakera – i strasznie mnie to cieszy. Cieszy mnie to tym bardziej, że mam przyjemność być zaangażowana w ten projekt jako (przede wszystkim) redaktorka (i w tym miejscu dziękuję całemu zespołowi, świetnie się z wami współpracuje).
Apocalypse World zebrało sporo nagród. Za nowatorską mechanikę opartą na ruchach. Za mechanikę, która wspiera opowiadanie, narrację, wspólne tworzenie historii. Za mechanikę, w której sukces naprawdę wiele znaczy i która „nie udało ci się” przerabia na emocjonujące konsekwencje.
Apocalypse World uczy cię, jak tę grę prowadzić, jak uczyć zasad, jak ją rozwijać i jak na jej podstawie tworzyć nowe, zupełnie inne gry.
Apocalypse World ma postapokaliptyczną konwencję wpisaną w mechanikę.
Apocalypse World ma zajebiste, mocne, pełne pasji postacie, które już na starcie są wybitne. Psychol naprawdę grzebie ludziom w mózgach. Gubernator ma posiadłość, gang i 250 osób, nad którymi ma władzę i o które musi zadbać. Muza jako jedyna dysponuje prawdziwym pięknem w tym brzydkim i brudnym świecie.
Apocalypse World fajnie traktuje kwestię seksu, seksualności i płci.
♦ ♦ ♦
Do 29 sierpnia trwa przedsprzedaż na portalu Polakpotrafi.pl. W ten sposób gra jest nie tylko tańsza niż po premierze. Razem z podręcznikiem kupujący dostanie:
- limitowany archetyp Maestro’d (potem nie będzie);
- nanogrę o klonach;
- Hell4Leather: narracyjną grę o zemście, jeśli podczas przedsprzedaży zostanie zebrane 3000 złotych.
Więcej o grze na apocalypse-world.pl. Najnowsze wieści na profilu facebookowym (codziennie wrzucamy zajawkę kolejnego archetypu z kawałkiem mechaniki). Na Polconie w sobotę Łukasz Garczewski poprowadzi prelekcję premierową o AW.