FATE: Ms. Male Character

+Geoffrey McVey o postaciach kobiecych w grach:

Nie komentowałem ostatniego odcinka Tropes vs. Women in Video Games (Ms. Male Character), ale podczas jednej z rozmów z +Dymphna C. uderzyło mnie, że jest dobry sposób, jak wyjaśnić to erpegowcom.

Wyobraź sobie, że tworzysz postać do FATE.

Jeśli twoja postać jest płci męskiej, wybierz Koncepcję postaci, a później trzy Aspekty, żeby dookreślić, kim jesteś. Masz tu całkowitą dowolność.

Jeśli twoja postać jest płci żeńskiej, twoja Koncepcja to „Kobieta”. Co najmniej jeden z twoich Aspektów musi być związany z twoim wyglądem, drugi określać twoją relację z męską postacią. Ostatni będzie określającą cię cechą.

Jeśli tworzysz postacie kobiece, przeskanuj je powyższym testem. Jeśli postać kobieca jest opisywalna w powyższy sposób, to braknie jej głębi i mała szansa, że zostanie zapamiętana – a mało który Mistrz Gry (czy Mistrzyni Gry) chce, żeby jego NPC-e byli dwuwymiarowi. O tworzeniu kobiecych postaci pisałam też tutaj, a 50 przykładowych można znaleźć tu.

[Dziękuję Geoffrey’owi McVey za zgodę na przetłumaczenie tego tekstu].

Copyright © 2017. Powered by WordPress & Romangie Theme.