Ponętna Rusałka – o flirtowaniu

Niedawno na G+ Brie Sheldon prosiła o porady na temat opisywania seksu, flirtowania i podrywania w Monsterhearts. Brie stworzyła niedawno Rusałkę do MH. Rusałka to te wszystkie nasze Świtezianki i Świtezie – jest niebezpieczną partnerką wobec osób, które nadmiernie zaangażują się w związek z nią, i wywiera zemstę na tych, którzy ją zdradzą. Większość ruchów Rusałki może wejść do gry, gdy osoba jest Rusałką zafascynowana, do czego seks jest konieczny (i prawdopodobnie ruch turn someone on – „kiedy kogoś podniecasz”). To wszystko jest strasznie fajne i polecam Rusałkę obejrzeć na stronie Brie. A że Brie nie ma wprawy we flirtowaniu i się czerwieni, więc prosi o porady jak zrobić to w prosty sposób.flirtationship

Poniżej są moje porady, propozycje. Są skrojone przede wszystkim pod Monsterhearts, czyli nastoletnią supernaturalną dramę, ale pewnie niektóre elementy można wykorzystać też w mniej dramatycznych grach. (Tekst jest nieco rozszerzony względem tego na G+).

  1. Powiedz swojej grupie, że się wstydzisz, jesteś zażenowana itd. i poproś, żeby nie naciskali za bardzo i ci pomogli. (Zakładam, że grupa jest życzliwa i ufacie sobie nawzajem).
  2. Jeżeli jesteś zawstydzona, przejdź na 3. osobę. Z mojego doświadczenia wynika, że w ten sposób pojawia się większy dystans między graczką (graczem) a postacią, jest nieco mniejsza immersja i  w efekcie łatwiej powiedzieć „Ekaterina całuje jego ucho i szepcze…” niż „Całuję go w ucho i szepczę…”.
  3. Zacznij od prostych rzeczy: że postać wygląda seksownie, że dotyka swoich/czyichś warg (lub policzków). Dodaj przysłówek, który nada temu nieco pasji: „głaszczę delikatnie jego włosy”, „kiedy ją całuję, nieco za mocno przygryzam jej wargę”.
  4. Więcej na temat flirtowania. Zacznij od spoglądania na kogoś, np.:  „pożądliwym wzrokiem wodzę za każdym jego ruchem”. Kiedy postać jest podniecona, może dotykać samą siebie (poprawiam włosy/bluzkę, bawię się naszyjnikiem), a później osobę, którą jest zainteresowana (te wszystkie niby przypadkowe dotknięcia, wpadnięcie na kogoś itp.) – przełamywanie granic. Men’s Health nazywa to wszystko Ukrytymi Sygnałam Seksualnymi (sic!) – jest to mało ukryte i tych porad nie polecam do stosowania w rzeczywistości, ale w grze wytworzy nam delikatne erotyczne napięcie i poczucie, że coś się dzieje, a akcja posuwa się do przodu.
  5. Wykorzystaj otoczenie postaci bezpośrednio lub w formie metafor. Kiedy postacie są w ogrodzie, podkreśl seksowność postaci np. tak: „Zrywam różę i wtykam ją sobie we włosy: ‚Jak ci się podobam?'” albo „Jej dotyk jest delikatniejszy niż płatki kwiatów”. Jeśli to jest bar, podobnie: „Przesuwam palcem po krawędzi kieliszka z winem”, „Moje oczy błyszczą, kiedy na ciebie patrzę, sięgam po alkohol, żeby nie odpowiedzieć, czy z kimś jestem”.

Starałam się, żeby te sugestie były bardzo proste i łatwe do zastosowania niezależnie od doświadczenia grających. Pozwól sobie zagrać seksowną, romantyczną, czasem trochę nieporadną miłośnie postacią – i sympatyczną w tym wszystkim. To fajne!

 PS. Więcej romantyczności! Komedia romantyczna Three Days dla tych, którzy umieją robić na drutach, od Joego Mcdaldno, autora Monsterhearts.

PS2. Wpis dorzucam do Karnawału „Erotyka na sesji”, bo trochę pusto tam.

PS3. Brie opisała swoje wrażenia z gry Rusałką.

Copyright © 2017. Powered by WordPress & Romangie Theme.