Miałam udział w pojawieniu się poniższych gier na polskim rynku:
- Krwiożercze Duchy – redakcja
- Psy w winnicy – redakcja
- Hell4Leather – redakcja
- S/lay w/Me – redakcja
- Co to jest RPG? – tłumaczenie
- Apocalypse World – redakcja
- Nanoświat – redakcja
- – redakcja
- Deadlands Reloaded – redakcja
- Nemezis: Eclipse – redakcja i korekta
- Afraid – wydanie, tłumaczenie, skład, organizacja projektu
- Przewodnik Mistrza Podziemi, wer.4.0 – redakcja i korekta
- Midnight – redakcja i korekta.
Napisałam:
- The Beast (wraz z Kamilem Węgrzynowiczem), przełożone z ang. na włoski i francuski, zdobyła Indie Groundbreaking Award w kategorii Most Innovative.
- Martwe oczy, sztuczne zęby (wraz z Kamilem Węgrzynowiczem)
- Neighborhood (w antologii Itras By: Menagerie)
- Bandits, Bandits, They Arrive (200WordRPGChallenge 2015), przełożone z ang. na francuski
- I’m Fine (200WordRPGChallenge 2016)
- Hopes and Traumas (200WordRPGChallenge 2017)
- Relationship: Intense (200WordRPGChallenge 2018)